Presentations -
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過飽和実験計画におけるリッジ回帰を用いた応答曲面推定
TAJIMA Shogo,MATSUURA Shun,SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第42回年次大会研究発表会 (コマツウェイ総合研修センタ) ,
2012.10,Oral presentation (general), 一般社団法人 日本品質管理学会
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重み付け混合分布によるPrincipal Pointsの推定
UEKI Daichi, MATSUURA Shun, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 2012年度統計関連学会連合大会 (北海道札幌市) ,
2012.09,Oral presentation (general), 統計関連学会連合
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A Study on Decision of Segmentation Threshold for Multi Attributes
TAKAHASHI Yo, SUZUKI Hideo
[International presentation] ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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A Study on Indices for Customer Satisfaction, Service Quality and Fan’s Opinion Leader of Professional Baseball Team in Japan
SUZUKI Hideo
[International presentation] ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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An Approximation Method of Binary Principal Points Based on k-Means Approach
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
[International presentation] ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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2値データにおける主要点分析モデル
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第98回研究発表会 (一般財団法人日本科学技術連盟東高円寺ビル) ,
2012.05,Oral presentation (general), 一般社団法人 日本品質管理学会
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プロ野球チームの顧客満足度の指数化に関する研究(第3報)-2011年調査結果より-
SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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WEB上の口コミが書籍売上に与える影響に関する研究
YOSHII Ayataka, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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口コミ効果を考慮したプロ野球チームの顧客ロイヤルティ分析
SUENAGA Tomoya, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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テレビドラマにおける満足度とブログ情報の関連性に関する研究
SUZUKI Hideo, YONEYA Akiyoshi, KIKUCHI Teturo, MAEDA Masahiko
[Domestic presentation] 日本オペレーションズ・リサーチ学会2011年秋季研究発表会 (甲南大学) ,
2011.09,Oral presentation (general), (社)日本オペレーションズ・リサーチ学会
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2値型Principal Pointsの数の決定に関する研究
山下遥, 鈴木 秀男
[Domestic presentation] 2011年度統計関連学会連合大会 (九州大学) ,
2011.09,Oral presentation (general), 応用統計学会
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A New Method for Estimating Error Variances in Split-Plot Experiments
IKEDA Shu, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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Study on the Methods of Heuristic Approximation for Principal Points of Binary Data
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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Prediction of Drugstore Sales and their Action Planning: Study on Product Reduction Using Bayesian Network
UEKI Daichi, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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2値データにおけるPrincipal Pointsに関する研究(その2)-GAを用いたPrincipal Pointsの近似解法―
山下遥, 鈴木 秀男
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第95回研究発表会 (成城大学) ,
2011.05,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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A Study of the Relationship Between Customer satisfaction and Blog Information: A Case Study of TV Drama in Japan
SUZUKI Hideo
[International presentation] The 18th Annual Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences (Las Vegas, U.S.A) ,
2011.02,Oral presentation (general)
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2値データにおけるPrincipal Pointsに関する研究
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第40回年次大会研究発表会 (成城大学) ,
2010.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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Bayesian Networkを用いたブランド・エクイティモデルの構造に関する研究
OKADA Masatoshi, SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第40回年次大会研究発表会 (成城大学) ,
2010.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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A Study on Scoring Customer Satisfaction, Experience Value, and Loyalty: A Case Study of Professional Baseball Teams in Japan
SUZUKI Hideo
[International presentation] The 13th Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences (Frankfurt, Germany) ,
2010.08,Oral presentation (general)
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プロ野球チームの顧客満足度の指数化に関する研究(第2報)-2010年調査結果より-
SUZUKI Hideo
[Domestic presentation] 日本品質管理学会第92回研究発表会 ((財)日本科学技術連盟東高円寺ビル) ,
2010.05,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会