Presentations -
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過飽和実験計画におけるリッジ回帰を用いた応答曲面推定
TAJIMA Shogo,MATSUURA Shun,SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第42回年次大会研究発表会 (コマツウェイ総合研修センタ) ,
2012.10,Oral presentation (general), 一般社団法人 日本品質管理学会
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重み付け混合分布によるPrincipal Pointsの推定
UEKI Daichi, MATSUURA Shun, SUZUKI Hideo
2012年度統計関連学会連合大会 (北海道札幌市) ,
2012.09,Oral presentation (general), 統計関連学会連合
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A Study on Decision of Segmentation Threshold for Multi Attributes
TAKAHASHI Yo, SUZUKI Hideo
ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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A Study on Indices for Customer Satisfaction, Service Quality and Fan’s Opinion Leader of Professional Baseball Team in Japan
SUZUKI Hideo
ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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An Approximation Method of Binary Principal Points Based on k-Means Approach
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
ANQ Congress 2012 (The Hong Kong University of Science and Technology) ,
2012.08,Oral presentation (general)
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2値データにおける主要点分析モデル
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第98回研究発表会 (一般財団法人日本科学技術連盟東高円寺ビル) ,
2012.05,Oral presentation (general), 一般社団法人 日本品質管理学会
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プロ野球チームの顧客満足度の指数化に関する研究(第3報)-2011年調査結果より-
SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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WEB上の口コミが書籍売上に与える影響に関する研究
YOSHII Ayataka, SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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口コミ効果を考慮したプロ野球チームの顧客ロイヤルティ分析
SUENAGA Tomoya, SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第41回年次大会研究発表会 (名古屋工業大学) ,
2011.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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テレビドラマにおける満足度とブログ情報の関連性に関する研究
SUZUKI Hideo, YONEYA Akiyoshi, KIKUCHI Teturo, MAEDA Masahiko
日本オペレーションズ・リサーチ学会2011年秋季研究発表会 (甲南大学) ,
2011.09,Oral presentation (general), (社)日本オペレーションズ・リサーチ学会
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2値型Principal Pointsの数の決定に関する研究
山下遥, 鈴木 秀男
2011年度統計関連学会連合大会 (九州大学) ,
2011.09,Oral presentation (general), 応用統計学会
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A New Method for Estimating Error Variances in Split-Plot Experiments
IKEDA Shu, SUZUKI Hideo
9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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Study on the Methods of Heuristic Approximation for Principal Points of Binary Data
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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Prediction of Drugstore Sales and their Action Planning: Study on Product Reduction Using Bayesian Network
UEKI Daichi, SUZUKI Hideo
9th ANQ Congress (Ho Chi Minh, Vietnam) ,
2011.09,Oral presentation (general)
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2値データにおけるPrincipal Pointsに関する研究(その2)-GAを用いたPrincipal Pointsの近似解法―
山下遥, 鈴木 秀男
日本品質管理学会第95回研究発表会 (成城大学) ,
2011.05,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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A Study of the Relationship Between Customer satisfaction and Blog Information: A Case Study of TV Drama in Japan
SUZUKI Hideo
The 18th Annual Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences (Las Vegas, U.S.A) ,
2011.02,Oral presentation (general)
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2値データにおけるPrincipal Pointsに関する研究
YAMASHITA Haruka, SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第40回年次大会研究発表会 (成城大学) ,
2010.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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Bayesian Networkを用いたブランド・エクイティモデルの構造に関する研究
OKADA Masatoshi, SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第40回年次大会研究発表会 (成城大学) ,
2010.10,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会
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A Study on Scoring Customer Satisfaction, Experience Value, and Loyalty: A Case Study of Professional Baseball Teams in Japan
SUZUKI Hideo
The 13th Annual International Conference of the American Society of Business and Behavioral Sciences (Frankfurt, Germany) ,
2010.08,Oral presentation (general)
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プロ野球チームの顧客満足度の指数化に関する研究(第2報)-2010年調査結果より-
SUZUKI Hideo
日本品質管理学会第92回研究発表会 ((財)日本科学技術連盟東高円寺ビル) ,
2010.05,Oral presentation (general), (社)日本品質管理学会