-
Affiliation
-
Graduate School of Business Administration (Mita)
-
Position
-
Professor Emeritus
-
Related Websites
KEIO RESEARCHERS INFORMATION SYSTEM |
Details of a Researcher
このページはJavascriptを使用しています。すべての機能を使用するためにはJavascript を有効にする必要があります。
Ikeo, Kyoichi
|
|
大学助教授(大学院経営管理研究科附属ビジネス・スクール)
大学助教授(大学院経営管理研究科)
大学教授(大学院経営管理研究科附属ビジネス・スクール)
大学教授(大学院経営管理研究科)
大学院経営管理研究科委員
Keio University, Faculty of Commerce
University, Graduated
Keio University, Graduate School, Division of Commerce
Graduate School, Completed, Master's course
Keio University, Graduate School, Division of Commerce
Graduate School, Withdrawal after completion of doctoral course requirements, Doctoral course
Modern Marketing Literacy
IKEO KYOUICHI, 生産性出版, 2011.09
New Development in Japanese Marketing
IKEO KYOUICHI, Tokyo, yuuhikaku, 2010.09
Scope: 1,122-125,127,198-201
Marketing:Consumer Behavior and Strategy
IKEO KYOUICHI, Tokyo, Yuuhikaku, 2010.04
Scope: 2-45,281-333,439-463
Strategic Data Mining
IKEO KYOUICHI, Tokyo, Nikkei BP, 2008.04
Scope: 6-66,135-227
マーケティング戦略
IKEO KYOUICHI, 東京・有斐閣, 2004.05
Scope: 23-40,61-78,147-166
On Demand Side of Commoditification
IKEO KYOUICHI
The Journal of Tokyo Keizai University (Tokyo Keizai Academy of Business Administration) ( 274 ) 11-26 2012.03
Research paper (bulletin of university, research institution), Single Work, ISSN 1348-6411
Requirements for Homogenizing Marketing Strategy
IKEO KYOUICHI
Journal of Business Administration (The Society of Business Administration, Kwansei Gakuin University) 58 ( 4 ) 23-42 2011.03
Research paper (scientific journal), Single Work, ISSN 0287-2552
Excess Capacity and Marketing Strategy
IKEO KYOUICHI
Japan Marketing Journal (Japan Marketing Association) 30 ( 1 ) 69-82 2010.06
Research paper (scientific journal), Single Work, Accepted
Distributive Institutions Stressing Convenience in the Evolution of Distributive Formats
IKEO KYOUICHI
Mita Business Review (東京・慶應義塾大学商学会) 49 ( 4 ) 37-51 2006.10
Research paper (bulletin of university, research institution), Single Work, ISSN 0544-571X
Innovation in Distributive Institutions Stressing Convenience
IKEO KYOUICHI
Japan Marketing Jounal (東京・日本マーケティング協会) 25 ( 4 ) 4-9 2006.03
Research paper (scientific journal), Single Work, ISSN 0389-7265
Ikeo, Kyoichi
Mita business review (慶應義塾大学出版会) 49 ( 4 ) 37 - 51 2006.10
ISSN 0544571X
商品特性とマーケティング・チャネル政策の交渉 : チャネル政策設定基準への試論
Ikeo, Kyoichi
Mita business review 17 ( 2 ) 116 - 131 1974.06
ISSN 0544571X
Customer Behavior and Product Architecture in Marketing Stategy Formulation
IKEO KYOUICHI
Annual Conference of the Japan Society of Marketing and Distribution (Toyo University) ,
Oral presentation (general), Japan Society of Marketing and Distribution
デジタル消費時代のマーケティング課題
IKEO KYOUICHI
Annual Conference of the Japan Academic Society of Direct Marketing (Aoyama Gakuin University) ,
Oral presentation (invited, special), Academic Society of Direct Marketing
Distributive Institutions Stressing Convenience in the Evolution of Distributive Formats
IKEO KYOUICHI
日本商業学会関西部会 (大阪市立大学文化交流センター) ,
Oral presentation (invited, special), 日本商業学会
消費者行動の新展開とマーケティング戦略課題:ネット・コミュニティの登場
池尾 恭一
第27回消費者行動研究コンファレンス (東京・学習院大学) ,
Oral presentation (general), 日本消費者行動研究学会
ネットマーケティング戦略におけるカスタマイズと価格訴求
IKEO KYOUICHI
第52回全国大会 (早稲田大学) ,
Oral presentation (general), 日本商業学会
慶應ビジネススクールにおけるマーケティング教育
IKEO KYOUICHI
Other, Single
マーケティング戦略
IKEO KYOUICHI
東京,
Other, Joint
日経で学ぶ経営学の考え方
IKEO KYOUICHI
東京,
Other, Joint
株式会社朝日フレシア
IKEO KYOUICHI
Other, Single
商業学:新版
IKEO KYOUICHI
東京,
Other, Joint
Japan Society of Marketing and Distribution,
Japan Society of Marketing and Distribution,
Japan Society of Marketing and Distribution,
President, Japan Society of Marketing and Distribution
Director, Japan Society of Marketing and Distribution
理事, 日本マーケティング協会
Vice-President, Japan Society of Marketing and Distribution