研究発表 - 濱岡 豊
-
ラディカルイノベーション発生の規定要因:理論と実証
濱岡豊
研究・技術計画学会 (立命館大学びわこ・くさつキャンパス) ,
2014年10月,口頭発表(一般)
-
It is time to say goodbye to Poisson Regression: Application of Individual Level Model to Nuclear Worker Data
濱岡 豊
World Congress on Epidemiology (Anchorage: USA) ,
2014年08月,口頭発表(一般)
-
A Possible Warning from Fukushima:An Update
濱岡 豊
World Congress on Epidemiology (Anchorage: USA) ,
2014年08月,ポスター発表
-
Empirical Research on Case-Based Decision Theory: An Application to Adoption of a New Product
Go, Kanoko, Mai Kikumori, Yutaka Hamaoka
Marketing Science Conference (Atlanta, USA) ,
2014年06月,口頭発表(招待・特別), Informs
-
Do Consumers Evaluate Movies in Detail?: Comparison between Case-Based Decision Theory and Multi-Attribute Attitude Theory
Kikumori, Mai, Kanoko Go, Yutaka Hamaoka
Marketing Science Conference (Atlanta, USA) ,
2014年06月,口頭発表(一般), Informs
-
マーケティング・リサーチの実施状況と製品開発の成果: 通常製品と革新的な製品の比較
濱岡豊
研究・技術計画学会 (政策大学院大学) ,
2013年11月,口頭発表(一般)
-
A Possible Warning from Fukushima: A Preliminary Analysis of Radiation Dose and Occurrence of Thyroid Nodules Using City- and Village-level Data,
濱岡 豊
MELODI 2013 Workshop (Brussels,Belgium) ,
2013年10月,口頭発表(招待・特別)
-
Determiners of User-firm Collaboration Network Performance in CT Scanner
HAMAOKA YUTAKA, Kanoko Go
Informs Annual Meeting (Minneapolis, Minnesota: USA) ,
2013年10月,口頭発表(一般)
-
Inbound, Outbound オープン・イノベーション成果の規定要因
濱岡豊
研究・技術計画学会 (一橋大学) ,
2012年10月,口頭発表(一般)
-
What are determinants of Open Innovation Performance?
濱岡 豊
12th International Conference of ISPIM,
2012年06月 -
A Search for Better Dose-Response Function
濱岡 豊
14th International Congress of Radiation Research (Warsaw, Poland) ,
2011年09月,ポスター発表
-
Spatial Diffusion of Innovation*A Spatial Panel Analysis of Electronic Toll Collecting Transponders in Japan",
濱岡 豊
The International Symposium on Statistical Analysis of Spatio-Temporal Data (Kamakura, Japan) ,
2010年11月,口頭発表(一般)
-
Why Do People Post On Business Blogs?
濱岡 豊
Global Marketing Conference at Tokyo (Tokyo) ,
2010年09月,口頭発表(一般)
-
How Does Customer Participation Affect Product Development and Product Performance?
濱岡 豊
Global Marketing Conference at Tokyo (Tokyo) ,
2010年09月,口頭発表(一般)
-
Consumer Creativity: Does The Network Position Matter?
濱岡 豊
Global Marketing Conference at Tokyo (Tokyo) ,
2010年09月,口頭発表(一般)
-
Antecedents and Consequences of User Innovation
濱岡 豊
User and Open Innovation Workshop (Sloan Management School, Massachusetts Institutes of Technology, Cambridge, USA.) ,
2010年08月,口頭発表(一般)
-
Spatial Diffusion of Innovation
濱岡 豊
Marketing Science Conference (Koeln, Germany.) ,
2010年06月,口頭発表(一般)
-
Asymmetry of In-bound and Out-bound Open Innovation
濱岡 豊
The 19th International Conference for Management of Technology (Cairo, Egypt.) ,
2010年03月,口頭発表(一般)
-
消費者からのアイディアをどう獲得するか? アクティブ・コンシューマー4.1
濱岡 豊
日本マーケティング・サイエンス学会85回大会 (京都工芸繊維大学) ,
2009年06月,口頭発表(一般)
-
Asymmetry of In-bound and Out-bound Open Innovation -What are the Determinants of the Effectiveness of Open Innovation?
濱岡 豊
International Conference Beyond Dawn of Innovation (Hotel Rantasipi Sveitsi in Hyvinkaa, Finland.) ,
2009年06月,口頭発表(一般)