-
Affiliation
-
Faculty of Business and Commerce (Mita)
-
Position
-
Professor Emeritus
![]() KEIO RESEARCHERS INFORMATION SYSTEM |
Details of a Researcher
このページはJavascriptを使用しています。すべての機能を使用するためにはJavascript を有効にする必要があります。
Shimizu, Takeshi
|
|
大学助手(商学部)
大学助教授(商学部)
大学教授(商学部)
大学院商学研究科委員
大学就職部長
Keio University, Faculty of Commerce
University, Graduated
Keio University, Graduate School, Division of Commerce
Graduate School, Completed, Master's course
Keio University, Graduate School, Division of Commerce
Graduate School, Withdrawal after completion of doctoral course requirements, Doctoral course
マーケティングと広告研究増補版
千倉書房, 1988
マーケティングの理論と戦略
有斐閣, 1987
現代の流通政策
千倉書房, 1984
小売の輪は回る
M.マクネア・E.メイ著, 有斐閣, 1982
マ-ケティングと広告研究
千倉書房, 1980
Society Indicators A Reappraisal aften Two Decades
Shimizu Takeshi
Keio Business Review ( 37 ) 2001.03
Single Work
商事水準とマクロ・マーケティング
清水猛
三田商学研究慶應大学商学会 43 ( 5 ) 2000.12
Single Work
Advertising and Social Indicators:A Reappraisal after Two Decades
Keio Business Review ( No.37-1 ) 2000
Single Work
消費水準とマクロ・マーケティング
三田商学研究 43-5 2000
Single Work
マーケティングと社会指標の再吟味
三田商学研究 42-3 1999
Single Work
My life and marketing research works
Shimizu, Takeshi
Mita business review (慶應義塾大学出版会) 47 ( 3 ) 1 - 8 2004.08
ISSN 0544571X
<Articles> Smoker Decision Process and Marketing Information (In Honour of Proffesor Yoshiko Kido)
Shimizu, Takeshi
Mita business review 46 ( 3 ) 55 2003.08
ISSN 0544571X
Consumption and Macro Marketing
Shimizu, Takeshi
Mita business review 43 ( 5 ) 113 2000.12
ISSN 0544571X
The Reappraisal of Marketing and Social Indicators
Shimizu, Takeshi
Mita business review 42 ( 3 ) 1 1999.08
ISSN 0544571X
Advertising and social indicators : a reappraisal after two decades
Shimizu, Takeshi
Keio business review (Society of Business and Commerce, Keio University) 37(1999) A1 - A12 1999
設立メンバー,幹事,学会本部事務局長、現在退会, 日本広告学会
設立メンバー,幹事,現在退会, 日本マーケテイング・サイエンス学会
創設、主宰, マーケティング理論研究会
元サブ・コーデイネーター, 日本生産性本部マーケテイング・コース
元幹事・評議員, 日本商業学会